Jaką fotoksiążkę wybrać? 3 przykłady

Witam serdecznie!

Kiedy wzięliśmy ślub postanowiliśmy zrobić sesję zdjęciową upamiętniającą ten szczególny dzień. Wybraliśmy opuszczony pałac, który był pełen cudownego klimatu i zdecydowanie miał niepowtarzalny urok.

Chciałam, żeby nasz album ze zdjęciami był trwały, piękny i oczywiście wyjątkowy. Wybrałam fotoksiążkę z drogerii Rossmann. Bardzo spodobało mi się projektowanie, układanie i oprawianie zdjęć do naszej pamiątki, dlatego szybko postanowiłam robić takie albumy częściej. Teraz mam zamiar zbierać nasze wspomnienia po każdym roku lub dwóch naszego małżeństwa.

W chwili obecnej mam już trzy takie albumy i wiem, którą markę wybiorę następnym razem. Tutaj porównanie wszystkich trzech fotoksiążek.


PAMIĄTKA NASZEGO ŚLUBU

Ta książka była zamówiona w Rossmannie tutaj.

Aplikacja do projektowania była naprawdę przyjemna w obsłudze, jest wiele gotowych projektów, w które można tylko wrzucić zdjęcia i nie trzeba długo siedzieć nad projektowaniem. Ja wybrałam bezcenne chwile i mimo, że zmieniłam prawie każdą stronę to jednak było bardzo pomocne, bo dało mi zamysł jak może wyglądać każda kolejna kartka.



Niestety w dwóch miejscach kartki rozkleiły się - pewnie każdy kojarzy to z klejonych podręczników szkolnych - gdy za mocno rozchyli się kartki widać między nimi przerwę.




Można umieścić zdjęcia na okładkach zewnętrznych, natomiast ich wewnętrzne strony, jak i pierwsze kartki pozostają białe.

Na tylnej okładce widać logo oraz kod kreskowy.



Ten album można odebrać w wybranym przez siebie Rossmannie lub jak inne, pocztą.

Kolejne dwa albumy to jakby jeden podzielony na dwie części.

OD PRZYJAŹNI AŻ PO ŚLUB CZ. 1

Ten zamówiłam na Saal Digital i ma nie wiele stron. Jego kartki są grube, moim zdaniem to zdecydowanie bardziej fotoalbum niż fotoksiążka.



Aplikację do projektowania trzeba pobrać na komputer, a gotowych projektów nie ma zbyt wielu.



Warty uwagi jest fakt, że zdjęcia mogą być na obu stronach okładki; nie zostaje żadna część albumu, która byłaby nie zagospodarowana przez nas. Poza malutkim kodem, na tylnej okładce; jest ledwie widoczny.



OD PRZYJAŹNI AŻ PO ŚLUB CZ. 2


Ostatnia z moich fotoksiążek pochodzi z Colorland, a kod zniżkowy, który jest jeszcze ważny znałazłam u Marii.


Tutaj projektowałam w tej samej aplikacji, co w przypadku pierwszego albumu. Również wybrałam gotowy projekt i poszło szybko.


Poza tym sam album jest dokładnie taki, jak ten z Rossmanna, wszystko wyglądało tak samo. Jedynie w tym jeszcze nie rozeszły się kartki, a na ostatniej stronie również jest logo i kod kreskowy.



Wyciąg z cenników każdych producentów, dla przykładu podaję ceny za fotoksiążkę w formacie A4 pion, 28 stron; bez kosztów transportu. Po kliknięciu w poszczególne ceny możecie zobaczyć cały cennik.






Moim zdaniem najlepszy stosunek ceny do jakości ma fotoksiążka Colorland, na drugim miejscu daję tą z Rossmanna, a ostatnia jest dla mnie Saal Digital.

Jestem pewna, że następny album na pamiątkę zamówię w Colorland.

A Wy, macie już swoje fotoksiążki?



Pozdrawiam, 
szotka

Komentarze