Śniadanie w 3 minuty, czyli jak wykorzystać Danio na wynos tak, że #głódwymięka

Myślę, że wszyscy dobrze znają serki Danio, które są 'najlepszym sposobem na Małego Głoda'. Jakiś czas temu dostałam do testowania ich nową odsłonę - Danio w saszetkach, w smakach waniliowym i truskawkowym.

Gdy tylko serki trafiły w moje ręce pomyślałam, że nie wystarczy mi, aby pokonać nimi tylko Małego Głoda. Chciałam też pokonać tego dużego! Dlatego skomponowałam śniadania z Danio w saszetkach w roli głównej.


Przepis na śniadanie w 3 minuty:


🍐 ulubione owoce
🍐 płatki śniadaniowe (najlepiej te bez cukru, ja używam ostatnio przekąski błonnikowej oraz tych płatków śniadaniowych)
🍐 Danio na wynos


Wystarczy pokroić owoce, wrzucić je razem z płatkami do lunchboxa, a w pracy, czy szkole dołożyć Danio w saszetkach.
Polecam tutaj serek użyć tuż przed zjedzeniem - dzięki temu nasze płatki nie rozmiękną, a śniadanie nie wymiesza się i nadal będzie apetyczne.




Przepis na śniadanie w 15 minut:


🍊 2 jajka
🍊 ksylitol (lub to, czym najczęściej słodzicie)
🍊 kopiasta łyżka proszku budyniowego bez cukru (każdy smak będzie dobry - tutaj użyłam czekoladowego)
🍊 łyżka mąki
🍊 Danio na wynos

Białka jaj ubiłam z ksylitolem, dołożyłam żółtka, mąkę oraz budyń i dobrze wymieszałam. Smażyłam na malutkim ogniu, pod przykryciem, bez obracania. Im mniejsza będzie patelnia tym bardziej puszysty wyrośnie Wasz omlet biszkoptowy.


Taki omlet smakuje naprawdę jak biszkopt, ale też jak on potrafi być dość suchy. Dlatego warto wziąć serek na wynos i przed zjedzeniem przełożyć nim kawałki omleta. Gdybyśmy zrobili to jeszcze w domu to omlet wchłonie dużo naszego serka i efekt nie będzie taki smaczny.


Skład Danio na wynos

Wielu z Was, którzy dbają o swoje zdrowie i prawidłowo się odżywiają pewnie zjada ciekawość jaki skład kryje Danio na wynos. Oczywiście jest tam cukier i, niestety, jest tam też syrop glukozowo-fruktozowy. Jednakże osobiście uważam, że w tak niewielkich ilościach możemy sobie na to pozwolić. Ciekawa jestem, co Wy myślicie o takim składzie?



Podsumowując..

Powoli zaczyna się piękna wiosna i wszyscy zaczynamy wychodzić na spacery, przejażdżki rowerowe, wycieczki, czy urlopy. W każdej z tych sytuacji i wielu, wielu innych serek na wynos Danio jest świetnym i wygodnym rozwiązaniem. Jest lekki, można go wrzucić do każdej torebki, a na zjedzenie mamy aż 6 godzin. 
Teraz wyobraźcie sobie podróż na urlop i co zazwyczaj wtedy jecie.. A możecie jeść serek, który Was nasyci, jest smaczny i słodki, a przy okazji nie ma aż tak wielu kcal. Przekąska idealna w podróży i dla urozmaicenia swoich posiłków.


Próbowaliście już Danio na wynos?



Wpis stworzony dzięki trnd.com

Komentarze

Prześlij komentarz