6 pomysłów na smoothie, czyli słodki koktajl na śniadanie

Witam!

Jakiś czas temu przekonałam się do płynnych śniadań, chociaż jeszcze niedawno - zapewne jak większość z Was - nie mogłam uwierzyć, że mogę być syta na długi czas po napoju.

Dzisiaj mogę z czystym sumieniem zapewnić też Was, że śniadanie z owoców (czasami też z dodatkiem warzyw) jest słodkie, smaczne i syte! Po prostu smoothie :)

Zdecydowanie zachęcam do spróbowania. Wtedy na pewno zagości w Waszym jadłospisie na dłużej.


PRZEPIS NA SMOOTHIE

W każdym przepisie wszystkie składniki tylko blendujemy razem, chyba, że jest wskazane inaczej.


1. MOCNO ZIELONE SMOOTHIE



Składniki:
💚 1 jabłko
💚 1 kiwi
💚 1 banan
💚 100g szpinaku




Wartość: 249 kcal




2. PEANUT BUTTER SMOOTHIE




Składniki:
💛 łyżka masła orzechowego (u mnie Primavika)
💛 1 banan
💛 3 łyżki płatków owsianych błyskawicznych






3. CZERWONE SMOOTHIE






Składniki:
💗 100g malin
💗 1 banan
💗 1 jabłko
💗 2 śliwki








4. DELIKATNIE-ZIELONE SMOOTHIE





Składniki:
💚 pół ogórka zielonego
💚 1 kiwi
💚 1 banan
💚 50g szpinaku







5. SMOOTHIE Z OWSIANKĄ




Składniki:
💛 1 banan
💛 1 gruszka 
💛 gotowa owsianka For Fit (ja kupiłam w Auchanie)

Można zblendować wszystko razem, ja przełożyłam owoce z owsianką; jak na zdjęciu powyżej.





Wartość: 377 kcal


6. POMARAŃCZOWE SMOOTHIE




Składniki:
💛 1 banan
💛 1 pomarańcza
💛 2 mandarynki
💛 1 jabłko






Oczywiście tutaj zamieściłam tylko inspiracje, warto próbować i dodawać swoje ulubione składniki. Jeżeli ktoś woli rzadsze polecam dolać jeszcze wody lub ulubionego mleka. Jeśli chcecie przyspieszyć metabolizm i interesuje Was odchudzanie - można dosypać mielonego siemienia lnianego.

Pozdrawiam!
szotka

Komentarze

  1. Ja właśnie nie mogę przekonać się do płynnych śniadań :D Jak nie gryzę, to nie czuję się najedzona , może to głupie ale tak mam :D W ramach przekąski jak najbardziej, na pewno wykorzystam Twoje połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, wiele osób tak ma, nie jest to ani trochę głupie 😊 możesz spróbować dodać zmielone płatki owsiane, lub po prostu użyć takiego koktajlu jako bazy do płatków śniadaniowych, zamiast mleka :) życzę smacznego!

      Usuń

Prześlij komentarz